Reklamačný poriadok

Úvod Dôležité informácieReklamačný poriadok



REKLAMAČNÝ PORIADOK CÍFERSKEJ PÁLENICE

 

 

 

     Prevádzkovateľ liehovaru na pestovateľské pálenie ovocia (ďalej len “pálenice”) vydáva tento reklamačný poriadok v súlade so zákonom NR SR č. 467/2002 Z. z. o výrobe a uvádzaní liehu na trh v znení neskorších predpisov a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi.

 Čl.  1

 

     Pestovateľ, ktorý sa dohodol s prevádzkovateľom na poskytnutí služby výroby destilátu v pálenici, je oprávnený prípadnú svoju nespokojnosť v súvislosti s vyrobeným destilátom reklamovať. 

 

Čl.  2


     Reklamáciu kvality a množstva vyrobeného destilátu uplatňuje pestovateľ u zodpovednej osoby prevádzkovateľa ihneď po zistení nedostatku pri preberaní destilátu priamo v pálenici. Po prevzatí vyrobeného destilátu a opustení priestorov pálenice, stráca pestovateľ nárok na reklamáciu množstva a nameranej stupňovitosti vyrobeného destilátu.

 

Čl.  3

 

     Ak je príčinou zhoršenej akosti destilátu znehodnotený kvas pestovateľa a jeho nekvalita sa prejaví až počas spracovania v destilačnom technologickom zariadení, potom je pestovateľ povinný uhradiť poplatky za pálenie, prípadne ďalšie náklady vyplývajúce z nutnosti očistenia resp. opravy technologického zariadenia. V každom takomto prípade vedúci pestovateľskej pálenice spíše zápis o zistenom nedostatku.


Čl.  4

 

     V prípade technickej poruchy alebo inej závady zo strany pestovateľskej pálenice, pri ktorej dôjde k znehodnoteniu kvasu alebo destilátu, prevádzkovateľ pestovateľskej pálenice uhradí náklady spojené so znehodnotením kvasu ihneď po zistení stavu, a to za:

                    jablká      0,20 EUR/l

                    hrušky     0,20 EUR/l

                    čerešne   0,27 EUR/l

                    slivky       0,23 EUR/l

                    ostatné    0,20 EUR/l

 

Čl.  5


     Pestovateľ má právo kontrolovať odpočet množstva pretečených litrov na kontrolnom liehovom meradle, zistenie objemovej koncentrácie alkoholu (stupňovitosť destilátu) a odpočet v tabuľkách a v prípade závady ihneď reklamovať. Správnosť uvedených údajov potvrdzuje pestovateľ svojim podpisom vo vyskladňovacom doklade.

 

Čl.  6

 

     Podpísaním žiadosti o výrobu destilátu žiadateľ súhlasí s podmienkami reklamačného a prevádzkového poriadku.

 

Čl.  7

 

     O reklamácii pestovateľa vyhotoví prevádzkovateľ záznam o reklamácii v dvoch rovnopisoch, z ktorých jeden zostáva u prevádzkovateľa a jeden sa odovzdá pestovateľovi.

  


 

 Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 20. septembra 2018.

Copyright 2018 - 2025 © Cíferská pálenica